FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Oczywiście. Posiadamy wykwalifikowanych techników serwisu dzięki czemu większość usterek usuwanych jest na miejscu u Klienta. Rozliczenie za dojazd technika wynika z kilometrów pokonanych do Klienta. Poważniejsze naprawy, wymagające większego nakładu czasu i pracy wykonywane są w naszym warsztacie remontowym. Oczywiście dysponujemy także dwoma pojazdami specjalnymi do transportu wózków widłowych.
Tak. Wózki zastępcze dostarczane są odpłatnie w formie wynajmu krótkoterminowego. Czas oczekiwania na wózki zastępcze zależny jest od ich dostępności. Przeważnie jednak wózek dostarczany jest niejako „na podmianę” – w momencie odbioru Państwa wózka do naprawy. Wiemy jaki w momencie awarii ważny jest czas…
Nie jesteśmy w stanie tego określić dokładnie w momencie zgłoszenia. Każda awaria jest inna i wynika z wielu czynników składowych. Dlatego też dokładną wycenę naprawy, jesteśmy w stanie przygotować, dopiero po dokładnej weryfikacji technicznej sprzętu.
Staramy się zawsze zadziałać jak najszybciej. W zależności od obłożenia serwisu mobilnego dojazd serwisanta trwa od 1 do 24 godzin. W momentach dużej zajętości serwisu trwa to maksymalnie do 3 dni. Dlatego prosimy o kontakt w sprawie serwisu.